Vraag

Gebruik van Fon App mogelijk met KPN FON?

Beste,

Ik wil graag weten of ik de FON WiFi App (voor IOS) kan gebruiken om verbinding te maken met KPN FON wifi. Ik heb een All-in-1 abonnement met KPN mobiel. Ik heb in mijn Experiabox de KPN-FON WIFI aan staan.

Mijn probleem is dat ik niet kan inloggen met mijn KPN FON account (xxxxx@kpn-fon.nl) in de FON WiFi App.

Met vriendelijke groeten,

Jack

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Hi Jack. Ik zou niet weten waarom niet. Ik zie dat je dit actief hebt met gebruikersnaam jack****@kpn-fon.nl. Daarmee kun je inloggen. Mocht het wachtwoord niet kloppen, dan kun je dit opnieuw instellen. Volg dan deze stappen. Selecteer daar dan 'KPN WiFi met Fon'. Lukt het zo?
Hi Jack. Ik zou niet weten waarom niet. Ik zie dat je dit actief hebt met gebruikersnaam jack****@kpn-fon.nl. Daarmee kun je inloggen. Mocht het wachtwoord niet kloppen, dan kun je dit opnieuw instellen. Volg dan deze stappen. Selecteer daar dan 'KPN WiFi met Fon'. Lukt het zo?

Hi Alex, ik heb het wachtwoord gewijzigd (voor de zekerheid), maar met deze gebruikersnaam en wachtwoord krijg ik nog steeds de melding "Your username or password are incorrect" als ik probeer in te loggen in de Fon WiFi App op mijn iPhone.
Reputatie 7
Badge +14
Ik heb je een privébericht gestuurd ivm privacy.

Reageer