Beantwoord

Geen 4G in het buitenland

  • 10 August 2019
  • 3 reacties
  • 184 keer bekeken

Op dit moment ben ik in Italie. In het begin van de vakantie had ik nog een beetje 4g bereik. Maar al snel had ik geen internet meer. Ik heb alle tips/ checks gedaan zoals door jullie aangegeven. Zojuist ook mijn sim in een ander toestel gedaan en ook daarop geen internet.

Is er mogelijk iets geblokkeerd op mijn account?
icon

Beste antwoord door Susan_ 11 August 2019, 13:28

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @JoyGru, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je geen internet hebt, nu je in het buitenland zit! Een blokkade is mogelijk, aangezien je al veel andere dingen getest hebt en je simkaart ook niet in een ander toestel werkt. Er is maar één manier om hierachter te komen, en dat betekent dat ik het systeem moet induiken. Hiervoor heb ik wel enkele gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer? Ter verificatie (indien ik iets moet wijzigen) heb ik ook de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer nodig. Wil je die, samen met je 06-nummer, bij persoonlijke opmerkingen noteren? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je wanneer je jouw profiel hebt aangevuld!
Hi Susan, bedankt voor je snelle bericht! Wij zijn een uur geleden Zwitserland ingereden en 4G is weer terug, hoera!!

Het is wel raar dat ik in Italië geen internet meer had. Ook omdat mijn man met een KPN account in Italië wel gewoon bereik had. Maar voor nu is het probleem verholpen.

Groet Joyce
Reputatie 7
Badge +21
@JoyGru, oh fijn! Het kan zijn dat in Italië het automatisch geselecteerde netwerk het niet goed deed in combinatie met 4G. In ieder geval, top dat je nu weer internet hebt! Mocht je weer problemen ervaren dan weet je me te vinden!

Reageer