Beantwoord

Geen data op Tenerife

  • 29 January 2019
  • 2 reacties
  • 229 keer bekeken

Zit momenteel op Tenerife. Toestel heeft het tot vanmorgen goed gedaan (IPhone Xs Max), maar geeft nu niet thuis. Geeft aan dat G4 het doet, maar kan niet appen, geen internetpagina is te openen. Wat te doen!? kPN al gebeld maar we komen niet verder. Harde reset niet, reset bij Kpn ook niet
icon

Beste antwoord door Susan_ 29 January 2019, 21:42

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Arco2701, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat enorm lastig dat je op het moment geen data hebt, en dus via internet niet bereikbaar bent. Ik begrijp dat je dit wel graag wil, uiteraard! Ik help je graag verder, maar hiervoor heb ik wel enkele gegevens nodig. Je geeft aan dat het wel heeft gewerkt, maar nu opeens niet meer. Heb je iets aan de instellingen gewijzigd, of juist niet? De juiste instellingen kan je vinden in onze toestelhulp.

Verder heb ik enkele tips die je kan uitproberen:
  • Schakel 4G uit en probeer of het werkt via 3G
  • Schakel automatisch netwerk selecteren uit, probeer handmatig enkele netwerken uit
  • Simkaart in een ander toestel testen

Mocht dit niet werken, dan hoor ik het graag en zou ik wat gegevens van je willen inzien. Zou je in ieder geval je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en 06-nummer? Dan gaan we voor je kijken of we het kunnen oplossen!
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Arco2701, We hebben geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders horen het graag en zoeken we verder naar een oplossing!

Reageer