Beste antwoord door Susan_
Bekijk origineelGeen data op Tenerife
Zit momenteel op Tenerife. Toestel heeft het tot vanmorgen goed gedaan (IPhone Xs Max), maar geeft nu niet thuis. Geeft aan dat G4 het doet, maar kan niet appen, geen internetpagina is te openen. Wat te doen!? kPN al gebeld maar we komen niet verder. Harde reset niet, reset bij Kpn ook niet
Goedenavond Arco2701, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
Wat enorm lastig dat je op het moment geen data hebt, en dus via internet niet bereikbaar bent. Ik begrijp dat je dit wel graag wil, uiteraard! Ik help je graag verder, maar hiervoor heb ik wel enkele gegevens nodig. Je geeft aan dat het wel heeft gewerkt, maar nu opeens niet meer. Heb je iets aan de instellingen gewijzigd, of juist niet? De juiste instellingen kan je vinden in onze toestelhulp.
Verder heb ik enkele tips die je kan uitproberen:
Mocht dit niet werken, dan hoor ik het graag en zou ik wat gegevens van je willen inzien. Zou je in ieder geval je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en 06-nummer? Dan gaan we voor je kijken of we het kunnen oplossen!
Wat enorm lastig dat je op het moment geen data hebt, en dus via internet niet bereikbaar bent. Ik begrijp dat je dit wel graag wil, uiteraard! Ik help je graag verder, maar hiervoor heb ik wel enkele gegevens nodig. Je geeft aan dat het wel heeft gewerkt, maar nu opeens niet meer. Heb je iets aan de instellingen gewijzigd, of juist niet? De juiste instellingen kan je vinden in onze toestelhulp.
Verder heb ik enkele tips die je kan uitproberen:
- Schakel 4G uit en probeer of het werkt via 3G
- Schakel automatisch netwerk selecteren uit, probeer handmatig enkele netwerken uit
- Simkaart in een ander toestel testen
Mocht dit niet werken, dan hoor ik het graag en zou ik wat gegevens van je willen inzien. Zou je in ieder geval je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en 06-nummer? Dan gaan we voor je kijken of we het kunnen oplossen!
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.