Beantwoord

geen dataroaming optie iPhone 12 Pro

  • 30 March 2021
  • 3 reacties
  • 519 keer bekeken

Hallo iedereen, 

Ik zit met een raar probleem. Ik heb afgelopen vrijdag (26-03-21) een nieuwe iPhone 12 Pro aangeschaft bij mijn zakelijk abonnement. Bij deze telefoon heb ik twee nummers, persoonlijke e-Sim en een fysieke zakelijke simkaart. 
Nu ben ik in het buitenland, en bij allebei mijn abonnementen doet het internet het niet. Nu probeer ik mijn dataroaming aan te zetten, maar die optie zit niet op deze telefoon, heel raar. Als ik naar mijn instellingen ga en dan naar mijn mobiel data heb ik een beperkt aantal opties, waaronder geen dataroaming. Ik voeg hier foto’s toe over hoe mijn instellingen voor mobiel data op deze telefoon er uit ziet. 
 

Ik heb al contact gehad met kpn en werd daar geholpen door Nico uit Enschede (hij zei dat hij evt gecontact mocht worden door collega’s) die mij aanraden om hier een topic te beginnen. Bij kpn kon ik niet verder geholpen worden omdat dit ‘probleem’ zover ik weet nog niet eerder is voor gekomen. 
Als ik niet tot een oplossing kom kan ik de telefoon terug sturen, maar ik moet zeggen dat ik toch wel geïnteresseerd ben naar wat er aan de hand is.
 

Alle hulp is erg gewaardeerd. 

 

icon

Beste antwoord door GeSp 30 March 2021, 17:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Bech17 

 

Als je in dit scherm klikt op Zakelijk onder het kopje MOBIELE ABONNEMENTEN:

 

 

Krijg je dan niet dit scherm waar je Dataroaming kan aanzetten?:

 

 

Hi @GeSp,

volgens mij heb jij mijn probleem opgelost. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nogal verbaast ben😅. Er hebben hier meerdere mensen naar gekeken en niks gevonden. Kan het zijn dat dit met een update veranderd is? Want ik moet zeggen dat ik mij dit echt niet kan herinneren, er waren alleen opties voor hoe ik mij abonnement zou kunnen noemen. 
 

In ieder geval heel erg bedankt! 

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @Bech17 

 

Volgens mij staat het net op een andere plek als je 2 SIM kaarten of e-SIM gebruikt.

Fijn dat het zo gelukt is.