Beantwoord

Geen dataverbruik in buitenland in te zien bij abonnement data unlimited

  • 15 March 2021
  • 6 reacties
  • 179 keer bekeken

Reputatie 1

Helaas is het niet te zien hoeveel data in het buitenland verbruikt wordt, als je een data unlimited abonnement hebt. Je krijgt wel een SMS, als je bepaald percentage hebt verbruikt. Maar ik wil graag weten wanneer ik als klant het zelf in kan zien. De klantenservice kan het wel, waarom ik als klant niet? Iedere keer erover bellen, is ook geen oplossing. Wil gewoon graag volgen wat ik per dag gebruik. Waarom kan dit niet? En wanneer kunnen wij dit verwachten in de app of mijn kpn online, zelf inzage in mijn gebruik?

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 18 March 2021, 13:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Loekie14, je kan het inderdaad niet zien. Dit terwijl je 25GB hebt in het buitenland. Ik snap dat het natuurlijk wel makkelijk is, maar het verbruik in het buitenland is ook niet altijd real time. Soms wordt het later doorgegeven door de desbetreffende buitenlandse provider. Maar ik ga nog eens navraag doen of dit mogelijk is. 

Reputatie 1

Dat zou heel fijn zijn. Wordt vaker aangegeven hier op het forum, dat het fijn zou zijn dit te kunnen inzien

Het blijft wel raar dat de klantenservice het wel kan inzien en de klant zelf niet. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb het doorgeven. Ze gaan kijken wat de mogelijkheden hiervoor zijn. Het begin is er dus, bedankt.

Helemaal eens met jullie!

Ik zit in het buitenland en wil dus graag weten wat mijn verbruik is, dit is onmogelijk met een “onbeperkt” abonnement, maar dat is het niet, zeker niet in het buitenland.

 

KPN, dit is echt een must!

Gelukkig heb ik maandelijks opzegbaar, want deze simpele functie moet er zsm in (week), anders ga ik snel over.

 

oja, waarom ik dit niet op mijn mobiel kan/wil instellen?

Ik heb 2 SIMs en gebruik dus een Mifi en een mobiel; dus de KPN app is de enige optie ;)

 

Badge +19

Zoals je heb kunnen lezen moet er medewerking zijn van buitenlandse providers die het verbruik dan realtime door moeten geven. Dat zal niet binnen een week geregeld zijn .

Reputatie 7
Badge +20

De wens is er. Maar dit is niet zo te realiseren. Dat is voor nu alles wat ik erover kan zeggen.