Beantwoord

Geen mobiel internet in België

  • 18 October 2021
  • 3 reacties
  • 103 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Gisteren in België weer geen gebruik kunnen maken van mijn gsm. Alles geprobeerd lijkt me. Hoe kan ik dat oplossen  voor een volgende keer buitenland. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 October 2021, 14:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @gerold ,

Heb je in België al een andere aanbieder(ander netwerk) geprobeerd? Misschien staat dat niet automatisch ingesteld in jouw telefoon. (Bij mobiele provider)
Of mogelijk is de “roaming” in de smartphone niet actief ingesteld ?

Verder kan KPN er weinig aan doen. KPN is niet verantwoordelijk voor een netwerk in het buitenland

Reputatie 2
Badge +1

Beste @Noordzee ,

Bedankt voor de reactie,

De volgende keer zal ik idd eens een andere provider proberen.

Beste @Noordzee ,

Bedankt voor de reactie,

De volgende keer zal ik idd eens een andere provider proberen.

Kan helaas niet, je kunt maar één netwerk kiezen ;)