Beantwoord

Geen verbinding met provider

  • 9 November 2019
  • 2 reacties
  • 60 keer bekeken

Ik ben in België op vakantie, krijg geen verbinding met het netwerk. Ik kan dus niet bellen en mijn 4G niet gebruiken.. Ik kan handmatig geen netwerk selecteren, mijn roaming is ingeschakeld en heb een paar keer mijn telefoon aan en uit gezet. Wat nu? 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 9 November 2019, 15:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Quinty, welkom op het forum. 

 Ik kan handmatig geen netwerk selecteren

Vooral dit vind ik vreemd. Zou je dit willen toelichten? Zie je dan simpelweg geen netwerk? Krijg je een foutmelding? Welk toestel heb je precies en zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Reputatie 7
Badge +24

Quinty, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.