Beantwoord

GPS horloge werkt niet

  • 20 juli 2016
  • 27 reacties
  • 47082 keer bekeken


Toon eerste bericht

27 reacties

Dit is het activerings stappenplan die bij de handleiding zit;

Activeren van het horloge, het stappenplan
1. Open de sms applicatie op uw smartphone (op iPhones heet deze applicatie “Berichten” , hetzelfde geldt voor Samsung.)
2. Stuur een sms naar het nummer van de simkaart die in het horloge zit. Het beste is als het horloge opgeladen is en aan staat. In de sms moet de volgende code staan :​pw,523681,ip,52.28.132.157,8001#​
Let op dat er geen hoofdletters in mogen staan, en al helemaal geen spaties ervoor, ertussen of erna.
3. Wacht op een antwoord van het horloge. Een correct antwoord zal eindigen op “…ok!”.
4. Stuur nogmaals een sms naar het nummer van de simkaart die in het horloge zit. Ditmaals met de volgende code : ​pw,523681,apn,internet,,,20416#
5. Wacht nogmaals op een antwoord van het horloge. Deze zou vergelijkbaar moeten zijn (qua tekst) met het volgende bericht : ​ apn:internet;user:;passwork:;userdata:20416
6. Klaar! Uw horloge is nu geactiveerd voor gebruik in Nederland!



Voor een ieder die dit ook nog eens heeft.
Probeer eens in plaats van: pw,523681,ip,52.28.132.157,8001# probeer dan: pw,123456,ip,52.28.132.157,8001#

En als je dan [surl,52.28.132.157,port,8001#] ok!
terug krijgt dan type je het volgende:
​pw,123456,apn,internet,,,20416#

Dan zou die moeten gaan werken.

Gr,
Donte
Bedankt voor alle tips.
Ik heb de mijne nog niet werkend helaas.
SE Tracker app toont het horloge op de kaart.
Het horloge is te bellen en app zegt device is online.
Echter wanneer ik de telefoonnummers wil instellen welke het horloge onder de sneltoetsen zet geeft de app aan device not networking.
Heb bovenstaande sms gestuurd. Kreeg sms met “......ok” terug na de eerste tekst en “APN ok” na de tweede sms.

Had ook eerder vandaag kpn al even gevraagd naar aanleiding van info op dit forum om naar mijn apn instellingen te kijken.

Heb inmiddels voor de zekerheid het beltegoed opgewaardeerd. Een databundel geactiveerd etc om maar wat te proberen haha.

Als er nog aanvullende tips zijn is het welkom. Ik lees het graag en zal het zeker proberen.

Mvrgr Ricardo

Reageer