Beantwoord

Inloggen bij KPN Fon lukt niet

  • 26 March 2020
  • 2 reacties
  • 79 keer bekeken

Hoi, ik heb hetzelfde probleem. Account deed het tot een paar uur geleden nog, nu krijg ik 'Login Failed Incorrect Username and password'. Opnieuw aanvragen via 1266 gaat niet, kunnen jullie die van mij resetten? 

 

Admin: reactie afgesplitst en eigen topic voor gemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 29 March 2020, 16:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Kunnen jullie die van mij ook resetten? Ik krijg nu steeds Login Failed Incorrect Username & Password 

 

Admin: reactie uit ander topic samengevoegd met je eigen topic

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Halloik, welkom en sorry voor de late reactie! Ik heb 'm gereset voor je. Je ontvangt hierover een sms. Laat je nog even weten of het gelukt is?