Beantwoord

Instellen GPS horloge

  • 31 March 2021
  • 5 reacties
  • 76 keer bekeken

Goedenavond ik wil graag het horloge van mijn zoontje instellen, alleen lukt dit niet, de app op mijn telefoon geeft steeds aan netwerk offline.... 

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 2 April 2021, 08:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @BrendaSiem, welkom hier. 

Het instellen lukt niet. Wat gaat er precies mis? In ieder geval begrijp ik dat het horloge niet online komt, maar hoe kan dat? Zit er een simkaart in? Zo ja, werkt die wel in een telefoon? Of kun je anders wat screenshots toevoegen zodat wij mee kunnen kijken.

Hey Bart, 

 

Ik kan wel naar het horloge bellen maar als ik de bijbehorende app start geeft hij aan dat hij niet netwerkt

 

Admin: Afbeelding Het apparaat is niet networking verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +20

Wat voor type horloge is het? Heb je dat type met deze melding al gegoogeld? Of contact gehad met de fabrikant? Want de sim lijkt verder wel te werken. Wat voor sim zit er in?

Goedenavond Bart, 

 

Ik had echt het gevoel dat het aan de simkaart lag. Dus verder nog geen contact gezocht, maar dat ga ik nu dat uitgesloten is zeker doen! 

Bedankt voor je hulp tot dusver!

Gewoon een sim only van KPN.

groeten Brenda

Reputatie 7
Badge +20

Als je daar wel mee kan bellen, dan is het naar mijn inziens niet de simkaart. Je kan de sim voor de zekerheid nog eens testen in een telefoon, als je er dan mee kan bellen en gebeld worden, internet kan gebruiken, dan verwacht ik niet dat het aan de sim ligt. Mogelijk wel aan de instellingen. Maar hoe dat zit voor het type horloge, dat weet ik niet. Ik ben benieuwd.