Vraag

internet buitenland

  • 13 July 2020
  • 5 reacties
  • 86 keer bekeken

Ik kom nou al een aantal keren in Duitsland en als k de grens over rij heb k geen internet of kan ik niet bellen of gebeld worden aangezien ik dit wel in mijn abbonoment heb baal ik er van dat ik dit niet kan gebruiken terwijl de data roaming aanstaat je kunt ook nergens iets vinden hoe je dit aan kunt zetten op de kpn site! Graag hulp hierbij


5 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Wanneer in de instellingen is gekozen voor het handmatig selecteren van de aanbieder/operator zou je dit kunnen ervaren. Zorg dat die optie op automatisch selecteren staat.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Ricardo0546 Welkom hier op het KPN Forum! Excuses voor onze late reactie. Je bent er tussendoor geglipt. Ik wil graag even meekijken of wij een blokkade aan hebben staan in het netwerk. 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan neem ik een kijkje achter de schermen.

@Lisa  k heb het ingevuld

Reputatie 7
Badge +17

@Ricardo0546 Oh, oh! De dataroaming service stond geblokkeerd in ons systeem. Ik heb dit er voor je vanaf gehaald. Zodra je een sms ontvangt met het bericht: 'de netwerkinstellingen zijn gewijzigd’, mag je de telefoon opnieuw opstarten. 
De volgende keer dat je de grens over gaat, moet je gebruik kunnen maken van de roaming service. 

Laat je het weten als ik nog iets voor je kan betekenen? 
 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Ricardo0546 Heb je inmiddels gebruik kunnen maken van internet over de grens? Laat het maar weten als ik in deze nog iets voor je kan betekenen. :D 

Reageer