Beantwoord

KPN compleet mobiel internet nog niet actief

  • 4 October 2019
  • 4 reacties
  • 123 keer bekeken

hallo,

2 weken geleden heb ik een mobiel internet abonnement afgesloten en toegevoegd aan mijn bestaande "KPN compleet" pakket. Ik zie het abonnement in de lijst van producten staan, maar het is niet mogelijk MB's met het abonnement te delen en de verdubbeling van de MB's over de maand oktober heeft ook niet plaatsgevonden. Het lijkt wel of het abonnement nog niet volledig aan het KPN compleet pakket toegevoegd is. Is er iets dat ik nog moet/kan doen om van de voordelen gebruik te kunnen maken?

mvg
Ralf
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 10 October 2019, 14:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hey Ralf, welkom! Dank voor het alvast invullen van je gegevens. Ik heb dan ook gelijk voor je gekeken en ik zie een vast abonnement en twee mobiele abonnementen. Met nummers eindigend op ...750 en...147. Maar dat zijn reguliere abonnementen, en jij hebt het over mobiel internet. Zou je het 097-nummer of klantnummer daarvan eens willen toevoegen aan je forumprofiel, mag in het veld ; persoonlijke opmerking' . Dan kijk ik hier verder naar.
done
Reputatie 7
Badge +30
Dank je, Ralf. Ik heb het abonnement opnieuw toegevoegd aan je Compleet huishouden. Daar krijg je, als het goed is, een bevestiging van. Meestal verwerkt het vrij snel, maar geef het voor de zekerheid even een dag. Daarna zouden alle voordelen actief moeten zijn.
hartelijk dank Erik, het werkt nu