Beantwoord

MB's delen gaat niet goed

  • 18 July 2021
  • 7 reacties
  • 99 keer bekeken

nadat mijn 5000 mb bijna op waren en mijn dochter mb's kan delen heeft ze mij 5000 mb gegeven gisteren dan krijg ik een sms dat ik 5000 mb heb ontvangen en dat deze vervalt op 18-7 erg snel lijkt mij. en heb ze ook niet er bij zien staan op mijn kpn. daarna heb ik gebeld met kpn en wisten hier niet goed antwoord op te geven en hebben gister ook nog een keer 100 gb gegeven voor 1 week maar ook deze staan er niet bij.

icon

Beste antwoord door RBxx 18 July 2021, 12:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @otto1979 , reactie aangepast, @RBxx geeft het helemaal juist weer.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @otto1979 

Wat is de factuurperiode van jouw dochter? Begint bij haar soms de ‘nieuwe’ maand op 18 juli?
Gedeelde MB’s hebben de ‘houdbaarheidsdatum’ van de gevende abonnee.

daar zat ik ook al aan te denken, maar hoe zit het dan met die 100 gb die ik gisteren van kpn zou krijgen waar ik ook een sms van heb gekregen ?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @otto1979 

Daar heb ik geen verklaring voor, heb alleen wel eens gehoord dat die 100GB mogelijk niet zichtbaar is in jouw ‘quota’. Werkt de mobiele data niet? Anders nog even ‘bedelen’ :wink: voor nieuwe MB’s bij je dochter? :blush:

Reputatie 7

Hoi @otto1979, welkom op het forum. De gedeelde MB's houden inderdaad de geldigheid van het abonnement waarvan ze gedeeld zijn. Als die bundel na enkele dagen afloopt is de data die jij krijgt dan ook afgelopen.. 

De 100GB is een goede vraag, ik neem aan dat je in gebied van de overstromingen woont? Daar hebben we 100GB toegevoegd aan bundels en deze is een week geldig. Het kan zijn dat de sms later is gestuurd dan de data was toegevoegd, maar dat verwacht ik niet. Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen, met aanvullend bij "Persoonlijke opmerkingen” de laatste 3 cijfers van de IBAN? Als je daarna hieronder een seintje geeft kan ik met je meekijken naar die bundel :slight_smile:

Denk dat het is opgelost ik heb die 100 gb niet nodig maar kan ze ook nergens terug vinden. Het was inderdaad zo dat mijn dochters abonnement op 18 juli de nieuwe maand begon dus de eerste 5000 mb had ik niks aan en nu staat er 5000 mb klaar deze gaan in als mijn eigen bundel op is. En die is geldig tot 18-8.

Reputatie 7

Helemaal goed, dan is dat inderdaad opgehelderd :slight_smile:  Als ik toch nog met je mee kan kijken naar die 100GB, of als je andere vragen voor ons hebt, dan weet je ons te vinden.