Beantwoord

MB's delen lukt niet

  • 31 December 2019
  • 6 reacties
  • 262 keer bekeken

Ik heb ook zelfde probleem. Kan geen 1 nummer zien als ik mbs wil delen hoe kan dit.

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 1 January 2020, 09:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Oi198, welkom. Ik neem even aan dat de 06-nummers wel geregistreerd staan op hetzelfde adres? Ik vermoed dat ze nog niet zijn aangemeld als “huishouden”, maar dat zoek ik graag voor je uit. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Gegevens staan al een tijdje in. Heb voor de zekerheid net gekeken.

Reputatie 7
Badge +25

Je bedoelt denk ik dat ze in MijnKPN staan? Kun je je gegevens ook invullen in je profiel? Dan kan ik namelijk voor je kijken.

Reputatie 7
Badge +25

Ik heb geen reactie meer van je gezien @Oi198, dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je me te vinden.

Het is nog steeds niet opgelost. Mijn gegeven staan in mijn profiel. Bedoel je ergens anders dan op mijn profiel

Reputatie 7
Badge +25

Ik bedoel in je profiel, maar geen probleem, dan doen we het anders. Wil je mij een privébericht ( ← klik) sturen met alle relevante 06-nummers, naam, en adres?