Beantwoord

mbs vliegen erdoor

  • 16 September 2020
  • 2 reacties
  • 87 keer bekeken

Wij gebruiken al maanden web whatsapp om bestellingen binnen te halen. Elke maand halen we het, nipt, met de 4 GB die ik heb. Vandaag kreeg ik echter een bericht dat alles verbruikt was. Ik heb toen 1GB bijgekocht en die zijn enkele uren daarna alweer op. Volgens iets gaat er iets niet goed bij jullie verbruikregistratie

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 20 September 2020, 17:40

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo @Pierre1967 , je zou je je abo aan kunnen passen naar een grotere internetbundel.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Pierre1967 en welkom op het forum! We registreren geen spook MB's, dus het verbruik dat aangegeven wordt is daadwerkelijk ook het verbruik geweest. Mijn advies is om het verbruik in je toestel na te lopen. Daar kun je exact zien welke apps data hebben gebruikt in de periode dat je toestel is begonnen met registreren en zo kun je achterhalen welke app zoveel data verbruikt. 🙂

Reageer