Beantwoord

Melding geen netwerk na nieuwe simkaart

  • 9 April 2021
  • 1 reactie
  • 117 keer bekeken

Woensdag heeft kpn mijn sim kaart geüpload maar nu krijg ik geen netwerk meer door op mijn telefoon en kan ik niet meer bellen. E.D. Voorheen was ik bij Telfort. Kunt u mij zeggen wat ik nu moet doen. Om het in orde te krijgen

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 10 April 2021, 14:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @Mark13, welkom bij ons op het forum. Die update hoorde daar niet voor te zorgen inderdaad, dat is heel vervelend! Heb je jouw toestel al eens opnieuw opstart om te kijken of het daarna wel weer mogelijk is? Als dat geen verbetering geeft kan je de simkaart vervangen, dat kan je doen via MijnKPN of via een KPN winkel (i.v.m. Corona kan je daar een afspraak voor maken). Lukt het daarmee weer om te bellen?