Beantwoord

Mobiel internet in Turkijke werkt niet

  • 19 September 2019
  • 6 reacties
  • 169 keer bekeken

Hallo KPN,
Ben nu in Turkije. Bundel werkte goed! Inmiddels een nieuwe bundel gekocht Deze werkt tot nu toe niet.
3G of 4G verschijnt wel in het beeldscherm maar daar blijft het bij. Er kan geen verbinding worden gelegd met een bijv. een website, o.i.d. Safari kan de pagina niet openen omdat de server niet meer reageert", verschijnt dan in beeld. Ik hoop dat u snel het probleem kunt oplossen omdat ik dagelijks mobiel internet dien te gebruiken! B.v.d.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 20 September 2019, 14:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi, welkom op het forum.

Ik kijk dit graag voor je na. Waar in Turkije ben je nu? Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Is geschied!
Ik ben in Ilica, vlakbij Side en Kumköy (Turkije)!
ik hoop dat u mij kunt helpen, want ik heb mijn IPhone 7 plus geregeld nodig voor internet gebruik! Nooit problemen gehad, maar dit probleem ontstond toen er een nieuwe bundel door KPN op mijn mobiel is geplaatst!
Reputatie 7
Badge +24
Natuurlijk. Ik zie echter dat je de verkeerde bundel aan hebt gezet. Op 9 september had je de juiste aangezet. De linker op het plaatje hieronder.

Op 18 september heb je de bundel voor binnen de EU aangezet, die niet in Turkije werkt. Ik neem aan dat dat een foutje was. Ik kan dit weel voor je terugdraaien zodat je de juiste aan kunt zetten als je dat wenst. Het is echter wel handiger om zoveel mogelijk via WiFi te werken.

Hartelijk dank voor uw snelle reactie! Fijn dat u me op mijn fout geattendeerd hebt. Graag zag ik dat u e.e.a. terugdraait. Ik ga nu direct de juiste bundel activeren! Nogmaals dank!
Reputatie 7
Badge +24
Geen enkel probleem, kan een keer gebeuren. Graag gedaan en een fijne tijd gewenst daar met het lekkere weer. 🙂