Beantwoord

Mobiel internet instap databundel 50MB en is KPN dongel nog aan de praat te krijgen?

  • 16 January 2020
  • 1 reactie
  • 269 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo, mijn vraag gaat over de gratis mobiel internet instap databundel 50MB. Deze heb ik gekregen toen ik mijn abonnement afsloot inclusief de dongel. Ik heb deze een aantal jaren niet meer gebruikt, maar zag dat ik nog steeds elke maand gratis 50 MB krijg en deze wil ik nu gaan gebruiken  voor een beveiligingscamera, althans uitproberen. Ik heb alleen geen idee hoe ik die dongel weer aan de praat krijg, iemand wel enig idee?

En een tweede vraag, kun je het bijbehorend simkaartje ook in een mifi gebruiken en zo ja zijn alle mifi's geschikt of moet je een speciale van/voor KPN gebruiken?

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 18 January 2020, 19:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Maedje! Hier help ik je graag mee. :smile:  Staat je dongel misschien op deze pagina onder het kopje ‘Dongels (Mobiel Internet Modems)’? Zo ja, dan kun je daar ook de handleiding voor deze dongel vinden. Hopelijk lukt het daarmee om hem aan de praat te krijgen! Zo niet, wil je me dan laten weten welk merk en type dongel je hebt en wat er precies gebeurt wanneer je deze op een laptop of PC aansluit? 

Dan vraag 2, wanneer je SIM-kaart in een MiFi router past kun je deze daar zeker voor gebruiken. Dit hoeft geen speciale KPN MiFi router te zijn. :slight_smile:  Mocht het kaartje te groot zijn, dan kun je altijd naar een KPN winkel om een nieuwe SIM-kaart aan te vragen (neem wel een geldig legitimatiebewijs van de contractant mee), of je kunt dit via je MijnKPN aanvragen.

Reageer