Beantwoord

Nieuw abonnement 4G doet het niet

  • 3 January 2020
  • 2 reacties
  • 118 keer bekeken

Bij de blackfriday heb ik een nieuwe abonnement aangeschaft en ook een nieuwe telefoon (iPhone 11), apart aangeschaft. Dit abonnement is bellen en sms’en en 20 GB 4G. Bellen en sms’en doet het prima, maar als ik de 4G aanzet doet hij het niet. In mijn kpn app staat er dat ik niks heb verbruikt van mijn 4G. Hoe kan dit.

 

ps. Ik ben overgestapt van t-mobile naar kpn en dat is vandaag overgezet (2 januari 2020)

icon

Beste antwoord door Inge Timmermans 3 January 2020, 13:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Het is me al gelukt 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Inge Timmermans, welkom! Goed om te lezen dat het je inmiddels gelukt is! Veel plezier van je abonnement! :-)