Beantwoord

NL1000 aan werkt niet

  • 14 March 2021
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Ik betaal voor onbeperkt internet, maar altijd als ik 2/3 keer NL1000 aan sms lukt het daarna niet meer. Niet echt onbeperkt dus? Heel frustrerend. Alsof KPN niet wilt dat je te veel GB gebruikt en ook al betaal je voor onbeperkt je dus toch beperkt wordt. 

Ik wil z.s.m. geholpen worden ik wordt er gek van. 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 16 March 2021, 10:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Zack0172, welkom op het forum!
Helaas gebeurt het soms dat het systeem wat vastloopt als het te snel te veel verzoeken ontvangt. Ik heb daar helaas ook niet echt een andere oplossing voor dan het later nog eens te proberen en de verzoeken niet te snel achter elkaar te versturen.

Dit gebeurt me ook als ik een uur wacht met een nieuw verzoek sturen. Het valt me op dat de verzoeken niet meer doorkomen als ik op een dag al 2 a 3 een keer een verzoek heb gestuurd. Dat het te snel gebeurt dat kan het probleem niet zijn.

Reputatie 7
Badge +20

Te snel is in deze context eigenlijk als de de vorige wijziging nog niet voltooid is. Helaas heb ik hier niet echt een andere oplossing voor dan het later nogmaals te proberen. Ik zal je feedback in ieder geval meenemen!