Beantwoord

onbeperkt Internet

  • 22 July 2020
  • 2 reacties
  • 78 keer bekeken

Ik wil mijn huidige abbonement veranderen naar onbeperkt internet maar ik kwam alleen maar 10gb tegen met bestellen.

Of is 10 gb onbeperkt?

icon

Beste antwoord door Noordzee 22 July 2020, 14:32

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Kelly82 ,

Nee, 10GB (per maand) is wat anders dan "onbeperkt". Hieronder staan ale mogelijkheden met betrekking tot de huidige KPN Hussel abonnementen. 

Hussel Mobiel

Met Hussel mobiel kun je zelf bepalen wat jouw ideale bundel is. Kies een databundel tussen de 0 GB en onbeperkt data  en kies of je 150 min p/m of onbeperkt wilt bellen. Daarnaast kun je voordelig extra abonnementen afsluiten voor je kinderen (Kids Sim), om ze op een gecontroleerde wijze kennis te laten maken met een mobiele telefoon. Je kunt je bundel aanpassen wanneer je wil en je kunt er voor kiezen om een contract af te sluiten voor 1 maand, 1 jaar of 2 jaar. Met of zonder toestel.
 

(klik op afbeelding om te vergroten)
Reputatie 7

Hey @Kelly82, leuk dat je de kpn community om hulp vraagt, welkom op het forum :)

Klopt wat Noordzee zegt: 10 GB is inderdaad niet onbeperkt, daarvoor heb je het nieuwste abonnement kpn Hussel Unlimited. Als je nog geen Hussel hebt kun je misschien je abonnement vernieuwen, dat kan ook via je MijnKPN account. Is dat gelukt?

Reageer