Beantwoord

Onbeperkt Internet stopzetten en na 6 maanden weer aanzetten

  • 26 April 2021
  • 3 reacties
  • 89 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Sinds kort heb ik KPN Onbeperkt Internet en gebruik deze bundel voor 6 maanden per jaar en ik begreep dat ik elke maand kan opzeggen.

Dientengevolge zal ik rond 1 oktober dit abonnement opzeggen en rond 1 april 2022 weer aanvragen.

Nu is mijn vraag, opzeggen zal waarschijnlijk zonder kosten gaan maar als ik op 1 april weer Onbeperkt Internet wil gebruiken wat zijn dan de kosten voor het voortzetten van het huidige abonnement of wordt het een heel nieuw contract voor Onbeperkt Internet?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 2 May 2021, 13:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Het abonnement kan je niet opzeggen binnen een jaar of twee jaar (tenzij je meteen al het maandabonnement, wat € 2,50 duurder is, hebt genomen).

...maar je kunt het maandelijks aanpassen. Verlaag je bv je bundel op 12 juli dan heb je van af 1 augustus de lagere bundel. Heb je per half april dus hogere bundel nodig die dan in maart weer verhogen; dat is dan effectief per 1 april. Uiteraard gaat de prijs automatisch mee.

Als je opzegt en weer een nieuw abonnement neemt enkele maanden later is dat, euh, een nieuw abonnement. Dus ook met nieuw nummer bijvoorbeeld.

als ik op 1 april weer Onbeperkt Internet wil gebruiken wat zijn dan de kosten voor het voortzetten van het huidige abonnement of wordt het een heel nieuw contract voor Onbeperkt Internet?

Reputatie 7
Badge +19

Het abonnement kan je niet opzeggen binnen een jaar of twee jaar (tenzij je meteen al het maandabonnement, wat € 2,50 duurder is, hebt genomen).

...maar je kunt het maandelijks aanpassen. Verlaag je bv je bundel op 12 juli dan heb je van af 1 augustus de lagere bundel. Heb je per half april dus hogere bundel nodig die dan in maart weer verhogen; dat is dan effectief per 1 april. Uiteraard gaat de prijs automatisch mee.

Als je opzegt en weer een nieuw abonnement neemt enkele maanden later is dat, euh, een nieuw abonnement. Dus ook met nieuw nummer bijvoorbeeld.

als ik op 1 april weer Onbeperkt Internet wil gebruiken wat zijn dan de kosten voor het voortzetten van het huidige abonnement of wordt het een heel nieuw contract voor Onbeperkt Internet?

Â