Beantwoord

Onjuist tegoed databundel in MijnKPN

  • 16 June 2019
  • 6 reacties
  • 119 keer bekeken

Raar, KPN iD geeft aan 3166 Mb terwijl dit 5 GB zou moeten zijn. Wordt deze limiet per maand naar gelang moment gedistribueerd omdat we over de helft van de bina zijn ? 1.8 Gb is toch behoorijk wat data !

Admin: Bericht afgesplitst van Internetbundel ineens te klein
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door RBxx 16 June 2019, 12:43

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @kschmidt
Is jouw abonnement soms deze maand ingegaan?
Dan krijg je het aantal belminuten/sms'jes en data naar rato van het aantal dagen dat deze eerste maand nog duurt (en ook betaal je dan minder naar rato).
Vanaf de komende maand krijg (en betaal) je dan de volledige hoeveelheid per maand.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @kschmidt Ik kijk graag voor je na wat er aan de hand is. Ik heb je gegevens niet bij de hand, dus die wil ik graag van je hebben. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.)
Zo op voorhand lijkt de verklaring die @RBxx mij een heel logische: als je abonnement halverwege de maand ingaat krijg je die maand naar rato tegoed uitgekeerd.
Lijkt mij niet logisch, in die zin dat heb ik nog nooit mee gemaakt elke factuur periode is dertig dagen ook de allereerste. Of je nu de 10de 20ste of welke datum dan ook begint de volgende factuur krijg je 30 dagen later. Het kan een KPN ding zijn dat durf ik niet te zeggen. Bij mijn overstap van KPN naar Telfort had ik meteen een volle maand.
Reputatie 7
Badge +21
Lijkt mij niet logisch
KPN denkt daar anders over, ze hebben er zelfs een speciale service pagina aan gewijd:
https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/factuur-begrijpen-mobiel/eerste-factuur-mobiel.htm

Lijkt mij niet logischKPN denkt daar anders over, ze hebben er zelfs een speciale service pagina aan gewijd:
https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/factuur-begrijpen-mobiel/eerste-factuur-mobiel.htm

Ok duidelijk.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @kschmidt Is het inmiddels opgehelderd? Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd, dus ik ga er voorzichtig vanuit van wel. Laat het gerust weten als je nog hulp nodig hebt.

Reageer