Hallo,
We hebben op 8 mei een herinnering ontvangen mbt een factuur die wij nooit ontvangen hebben en ook niet op onze mijn kpn te zien is. De factuur is onterecht is inmiddels duidelijk. Ook is het vreemd dat de incasso niet gelukt zou zijn, omdat daar geen enkele reden voor was.
Het is al duidelijk dat de kosten door een fout van KPN gefactureerd zijn, en wij niets verkeerd hebben gedaan. Nu moeten we eerst de factuur gaan betalen (om er dan maar van uit te gaan dat het straks gecrediteerd zal worden en het weer teruggestort zal worden). Dit is de omgekeerde wereld. Jullie moeten dit toch anders kunnen oplossen. Het probleem is niet door ons veroorzaakt maar door een fout bij jullie. Ik vraag hierbij om de factuur te sturen, zodat we die in ieder geval hebben. Verwacht ook een creditfactuur, zodat deze tegen elkaar wegvallen. Jullie hebben al toegegeven dat de fout niet bij ons ligt. Vind het heel vervelend dat er alleen maar gezegd wordt dat het aan jullie systeem ligt en jullie verder niks kunnen doen. Erg frustrerend. Een herinnering is zeer onterecht in dit geval. Deze wensen we dan ook niet meer te ontvangen.
Graag nu een goede oplossing zodat het bedrag op € 0,00 komt, zonder eerst te betalen door ons.
Beste antwoord door Maja van KPN
Bekijk origineel