Beantwoord

Simkaart instellen op 2G voor SE tracker

  • 1 August 2020
  • 5 reacties
  • 384 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Voor onze oudste dochter hebben wij een gps horloge gekocht, die ook werkt met Se tracker.

Hierbij hebben wij een kpn simkaart gekocht. 

Na het activeren van de simkaart en het uitzetten van de pincode hebben we deze in het horloge gedaan. Echter geeft deze aan. Insert a valid sim.

Wij hebben bovenstaand advies van 2g proberen op te volgen. Echter de telefoon waar we de telefoon in doen ondersteund max 2g. Onze minder oude telefoons ondersteunen dit wel, echter moet daar een nanosim, in plaats van micro sim in. 

Is er een manier waarop n ik dit op kan lossen.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Anonymous 2 August 2020, 11:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Jeanine01 , die simkaarten kun je in verschillende maten maken, van standaard kun je micro maken en van micro weer nano en omgekeerd, alleen de simkaarthouder bewaren  zodat je de simmetjes gewoon weer terug kunt drukken.

Zie onderstaand voorbeeld:

 

@JanD  dank je wel coor de reactie.  We hebben de instellingen op 2g gezet. Helaas pakt het horloge nog steeds de simkaart niet

Reputatie 7
Badge +15

@Jeanine01 Welkom op het forum. Wat lastig dat het niet lukt om de simkaart werkend te krijgen in het GPS horloge. Je blijft de melding krijgen dat je een "valid sim" moet invoeren? Mag ik vragen van welk merk het horloge is? En lukt het, als de simkaart in een toestel zit wel om te bellen en te internetten met de simkaart? 

Reputatie 7
Badge +15

@Jeanine01 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

@Rutger_  Het reageren was er bij in geschoten, we hebben besloten het horloge terug te sturen. En hebben een andere gekocht.