Beantwoord

slecht internet op mobiel tijdens werkzaamheden

  • 15 September 2020
  • 2 reacties
  • 98 keer bekeken

Beste KPN na het ontvangen van deze sms "Beste klant, tussen 13-09-2020 en 18-09-2020 werken we aan het mobiele netwerk in uw buurt. Misschien hebt u dan een paar uur een vertraagde mobiele internetverbinding. We doen dit om de snelheid en dekking te verbeteren, zodat u ook in deze lastige tijd optimaal kunt bellen en internetten. Op kpn.com/netwerkupgrade vindt u tips om toch te kunnen bellen en internetten. Groet, KPN "heb ik vanaf 14-09-2020 geen of heel slecht internet er staat een paar uur maar is nu bijna een paar dagen , dit is het geval bij 2 mobiele abonnementen ,ik betaal niet om vervolgens een paar dagen zonder te zitten mvg Renz de jong

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 19 September 2020, 15:56

Bekijk origineel

2 reacties

*******
*Admin: Privégegevens uit openbaar bericht gehaald en in je profiel gezet. 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Renz de jong en welkom op het forum! We voeren regelmatig werkzaamheden aan het netwerk uit waardoor je voor een periode geen of minder goed bereik hebt. Dit is nodig om het netwerk in de toekomst juist ook goed te kunnen laten werken. Heb je de tips op kpn.com/netwerkupgrade doorlopen? Hierin staat ook het volgende aangegeven:

Je zal hier weinig last van hebben. Het gaat om maximaal 4 tot 8 uur in de aangegeven periode. Meestal staan er genoeg antennes in de buurt om de verbinding over te nemen. Je kan misschien merken dat je internetsnelheid tijdelijk omlaag gaat.

Als er in jouw regio geen andere zendmast in de buurt staat die het signaal over kan nemen kan het inderdaad zo zijn dat jij langer met een verminderd bereik zit. Kon je geen gebruikmaken van de wifi bij jou thuis? Inmiddels zouden de werkzaamheden afgerond moeten zijn, dus ik hoop dat de internetsnelheid weer naar behoren werkt. 🙂

Reageer