Beantwoord

slecht tot geen bereik op Ameland

  • 2 August 2019
  • 5 reacties
  • 355 keer bekeken

ik heb al maanden heel slecht tot geen bereik op Ameland. Wanneer gaat KPN hier iets aan doen??
zou afgelopen vrijdag al gebeuren. Ik hoor hier heel veel klachten over van mensen van het eiland. We betalen elke maand dik voor ons abonnement, daar mogen we dan ook wel wat voor terug krijgen lijkt mij.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 7 August 2019, 15:14

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Wiluiho, Welkom op het forum. Erg vervelend wanneer je al maanden slecht of geen bereik hebt. Je geeft aan dat hier afgelopen vrijdag iets aan zou gebeuren, ik wil voor je nagaan waarom je nu nog geen verbetering ervaart. Zelf lees ik dat het deze week pas opgepakt wordt, maar wil dit voor de zekerheid dubbel checken. Hier kom ik volgende week op terug. Zou je daarnaast jouw 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf)
Hallo,
ik heb alles ingevuld.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Wiluiho, Zojuist heb ik een privébericht van je ontvangen, omdat je nog geen reactie van mij had gezien. Vanochtend heb ik hier bericht over gekregen, maar ben net weer begonnen met werken i.v.m. avonddienst. Afgelopen maandagavond zijn er op Ameland (nood) werkzaamheden uitgevoerd om de mobiele dekking (2G / 3G / 4G) te verbeteren. Deze werkzaamheden zijn succesvol afgerond. In week 34 zal er wederom werkzaamheden uitgevoerd worden om het mobiele bereik op Ameland ook voor de toekomst te optimaliseren. Ervaar je al verbetering?
Hallo,

ik heb inderdaad weer 4g nu en tot nu toe is het goed.
Reputatie 7
Badge +19
Fijn @Wiluiho. Dan is er na al die maanden toch verbetering in gekomen. Mocht je toch nog weer problemen ervaren, horen we het graag. Excuses voor al het ongemak.

Reageer