Vraag

traag mobiel internet op telefoon

  • 1 February 2019
  • 2 reacties
  • 433 keer bekeken

sinds 2 dagen heb ik ontzettende problemen met mijn mobiele internet op mijn nieuwe samsung galaxy s9. na minstens 10 x alle stappen voor installeren opnieuw te hebben gedaan omdat mobiel ineens niet meer werkte, ben uk nu eindelijk iets verder. sommige dingen werken weer. maar alles lijkt wel stroop zo traag. terijl op mijn oude s6 alles snel dait. sommige spellen krijg ik niet eens meer aan zoals jurrassic live terwijl dit juist voor buiten bedoeld is. heb voldoende tegoed op de sim. ben na 2 dagen proberen totaal radeloos nu

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @petra71, welkom! Wat vreemd dat je hier nu ineens tegenaan loopt! Er is, behalve het toestel, niets anders veranderd? Wil je je forumprofiel eens aanvullen met je postcode + huisnummer en 06-nummer? Ook ben ik benieuwd of je dit op één locatie ervaart of overal?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Heb je op een andere manier contact met ons gehad? Als je nog hulp wenst, geef je maar een gil 🙂.