Beantwoord

Verbruik buitenland en WiFi

  • 23 July 2020
  • 5 reacties
  • 62 keer bekeken

voor het eerst met KPN en buitenland geconfronteerd (voorheen Telfort) en direct kosten voor internet gebruik ?! Zit al drie weken in zweden waar ik in mijn huis gebruik maak van wifi en dus geen kosten zou moeten hebben voor internet gebruik en voorheen bij Telfort klopte dat ook. Nu zie ik dat zowel tijdens mijn verblijf hier als op de heenreis door Duitsland internetgebruik staat genoteerd op de factuur. Ra RA hoe kan dit, graag verklaring hiervoor beste KPN!

icon

Beste antwoord door Eric56 27 July 2020, 18:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Een medewerker gaat dit voor je uitzoeken. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. Doorgaans reageren ze binnen 48uur na het plaatsen van je bericht. 

ik heb inmiddels via de chat een reactie gekregen op mijn vraag, is dus opgelost, !

Reputatie 7

Hoi @Eric56, welkom op het KPN forum. Goed om te lezen dat het inmiddels via de chat is opgelost! Ik ben nog wel benieuwd wat de oplossing precies was, zou je dat met ons kunnen delen? Als anderen dit ook ervaren kan jouw antwoord hen mogelijk al op de juiste weg helpen :slight_smile:

7 bladen doorspitten en dan 1x een doorbelasting van internet over het hoofd zien :-(. Leerpunt: zet op ferry je roaming uit want via de maritieme verbinding ( in dit geval stenaline) kost internet goudgeld !

Reputatie 7

Met een maritieme verbinding kan het heel snel oplopen inderdaad! Het kan een dure les zijn, maar daardoor ook eentje die je niet snel vergeet.Â