Beantwoord

4 sim-kaarten, maar welk nummer hoort bij welke kaart

  • 12 August 2019
  • 8 reacties
  • 506 keer bekeken

Goedemorgen KPN! Ik heb vorige maand 4 nieuwe sims-kaartjes gekregen en deze zijn tijdens onze vakantie door jullie geactiveerd. Nu weet ik echter niet welk sim kaartje bij welk mobiele nr hoort. We zijn met 4 personen maar zo te zien zijn alle 4 nummers onder mijn eigen naam geregistreerd (alle 4 enveloppen stonden ook op mijn naam). Vandaag switchen we over naar kpn en daardoor kan ik jullie nu niet bellen om te checken welk sim-kaartje bij welk nummer hoort. Help?
Dank alvast.

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic
icon

Beste antwoord door silviastegeman 13 August 2019, 12:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
@silviastegeman
Op de achterzijde van de SIM-kaart kan je wat gegevens vinden zoals PUK-code en 06-nummer. Tevens zie je onderaan een nummer staan (onder de streepjescode) en dit zou overeen meten komen met het nummer op je SIM-kaartje.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Dank je wel @Hoopvol; helaas staan er bij mijn kaartjes geen mobiele nummers op de achterzijde ingevuld - die vakjes zijn leeg. Onder de streepjescodes en op de simkaartjes zelf staan wel cijfercombinaties, maar daar kan ik onze nummers niet in herkennen. Of zou het een deel van het nummer moeten zijn? Dank in elk geval voor het meedenken.
Reputatie 7
Badge +21
Je zegt, dat de simkaarten al geactiveerd zijn. Kan je ze dan niet één voor één in een toestel stoppen en daarmee een andere telefoon bellen? Dan verschijnt daar op het display het 06-nummer.
Hoef je het gesprek niet eens voor aan te nemen.

Als de nummers vandaag worden overgezet, moet je daar wel even op wachten, lijkt me.
Reputatie 7
Badge +9
Verwijdert ivm zelfde reactie als Ruud.
Dank je wel Ruud, niet alle telefoons en gezinsleden zijn hier, ik heb alleen mijn toestel hier en wilde dit nu even uitzoeken aangezien we ook niet allemaal (tegelijk) thuis zijn vanavond. Ik hoopte dat KPN het snel even kon nakijken voor mij - best lastig als je niet kunt bellen!

Maar ik probeer via Whatsapp wel een gezinslid te lokaliseren zodat ik het op deze manier toch kan proberen. Dank je wel.
Reputatie 7
Badge +21
Ja, minstens twee toestellen bij elkaar is wel het makkelijkst voor het testen.
Houd wel rekening met de (voltooide) portering van de nummers. Anders werkt het zeker nog niet.
Reputatie 7
Badge +30
Hey Silvia, welkom op het forum! Dit is wel een beetje verwarrend inderdaad 🙂 Heb je inmiddels duidelijkheid over wat waarbij hoort? Anders help ik je daar graag bij. Vul in dat geval je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt.
Yes, dank je wel @Erik! Gisteren via Chat alle info van KPN gekregen dus helemaal top zo. Fijne dag!