Vraag

8 oktober abonnement verlengd met iPhone 11 maar niks gehoord

  • 11 October 2019
  • 10 reacties
  • 267 keer bekeken

Hallo,

ik ben al jaren klant bij jullie, nu heb ik 8 oktober mijn abonnement verlengd en gekozen voor de iPhone 11, daarop heb ik netjes een email ontvangen waarin ik op een link kon klikken om de mobiele bestelling te volgen. Maar tot op heden wanneer ik klik op de link krijg ik nog steeds te zien dat informatie niet beschikbaar is. Ik zou graag willen weten wat de voortgang is.

Ik ben niet te beroerd om te wachten, maar heb vervolgens niets meer vernomen.

Groet, Lili

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @lilireyneke, welkom terug! Ik lees op het forum dat jij niet de enige bent die hier tegenaan loopt, heel vervelend! Heb je inmiddels wel bericht gehad? Mocht dat niet zo zijn, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Ik help je er graag verder mee.
Hallo,

Bedankt voor uw bericht maar heb verder nog niets gehoord van jullie, buiten uw bericht aan mij om.

ik heb mijn profiel aangepast.

Graag hoor ik van u,

MVG Lili

@Marcia_ 

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @lilireyneke, sorry voor de late reactie. Marcia is deze week niet aanwezig, wij hadden je vraag eerder moeten beantwoorden.

 

Ik heb in het centrale topic al wat algemene informatie gegeven, maar doet de [url=https://mijnbestelling.kpn.com/inloggen/]Mijn Bestelling[/url] pagina het nog niet bij jou? Stond er in de overeenkomst wel een ordernummer? Door een systeemstoring kan ik op dit moment niet nakijken hoe het er voor staat, ik controleer dit morgen opnieuw en kom er op terug.

Hallo,

ik ben al jaren klant bij jullie, nu heb ik 8 oktober mijn abonnement verlengd en gekozen voor de iPhone 11, daarop heb ik netjes een email ontvangen waarin ik op een link kon klikken om de mobiele bestelling te volgen. Maar tot op heden wanneer ik klik op de link krijg ik nog steeds te zien dat informatie niet beschikbaar is. Ik zou graag willen weten wat de voortgang is.

Ik ben niet te beroerd om te wachten, maar heb vervolgens niets meer vernomen.

Groet, Lili


Hai, jij hebt in elk geval nog een link gekregen. Ik heb een bestelling geplaatst maar die lijkt voor iedereen bij KPN zichtbaar terwijl deze toch niet in een order is omgezet. Het zou zo zijn dat het nieuwe Hussel-systeem er debet aan is.

Reputatie 7
Badge +28

@lilireyneke: Tot mijn spijt zie ik geen bestelling terug :-( Kun je de bevestigingsmail naar ons doormailen? Dan zoek ik uit wat hier mis is gegaan. Ik heb je ons e-mailadres in een privébericht gestuurd.

@Joran 

 

Ik heb een mailtje met de bevestigingsmail naar het opgegeven adres gestuurd.

 

Groet, 

Lili

@Piet de Dobber 

 

O bah dat is vervelend. Ik weet niet wat er mis is gegaan. Ik hoop dat KPN het voor je oplost. Anders tag je de KPN forum leden even in een bericht. 

Succes Piet.

 

Reputatie 7
Badge +28

@lilireyneke: Ik heb een reactie: De aanvraag is aan onze kant uitgevallen, daarom werkt de MijnBestelling pagina niet. Een team werkt er aan om de uitgevallen aanvragen handmatig opnieuw in te dienen, naar verwachting is dat woensdag geregeld. Dan kun je gebruik maken van de MijnBestelling pagina en dan hoop ik dat we deze vrijdag het toestel gaan leveren. Het is een slechte zaak hoe dit is gelopen, het spijt me daarvoor. 

 

@Piet de Dobber: Ik kan niet ontkennen dat de wijziging naar Hussel voor problemen zorgt. Susan zoekt dit verder uit in je eigen topic, ik hoop op goed nieuws.

@Joran 

Dank je wel voor je update, ik wacht het dan verder af.

 

Lili

Reageer