Beantwoord

Aanmelden KPN compleet lukt (nog) niet voor 1 nummer met nummerbehoud, nieuwe nummers gaan goed

  • 30 May 2019
  • 4 reacties
  • 195 keer bekeken

Ik heb 3 abonnementen afgesloten waarvan 1 met nummerbehoud. Ik kan het abonnement met nummerbehoud niet aanmelden voor KPN compleet ( krijg melding dat dit nog niet lukt) terwijl het wel is gemigreerd en ik met mijn nieuwe simkaart sinds gisteren hiermee gewoon kan bellen. Wat moet ik doen? Ik kan nu geen mb’s delen.
icon

Beste antwoord door Susan_ 31 May 2019, 11:32

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo @Vijfmusketiers ,
Als je abo net geactiveerd is moet dit eerst volledig technisch en administratief verwerkt worden.
Als laatste zie je dat terug in MijnKPN en kun je aanpassingen doen.
Probeer het daarom over een paar dagen nog eens.
Succes.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Vijfmusketiers, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat Jan aangeeft klopt inderdaad, het kan maximaal 3 werkdagen duren voordat het geactiveerd kan zijn. Ik kan het een en ander even voor je controleren, maar hiervoor heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met het 06-nummer dat nu niet gekoppeld wil worden? En dan even een seintje willen geven?

Indien het inmiddels al geregeld is hoeft dat natuurlijk niet. Een berichtje dat het al opgelost is, zou dan wel fijn zijn 😃
Ik heb in het veld prive opmerking op mijn profiel het mobiele nummer gezet dat niet werkt. Als dit niet goed staat/zichtbaar is dan hoor ik het graag
Reputatie 7
Badge +21
@Vijfmusketiers, ja dankjewel! Op 31 mei, een uurtje na jouw bericht, is KPN Compleet ook aan dat nummer toegevoegd. Dus volgens mij is het dan opgelost en kan je er gebruik van maken 😉 Wil je dit eens controleren, in MijnKPN bijvoorbeeld? Of heb je een bericht gehad dat de registratie was afgerond?

Reageer