Beantwoord

Overgestapt, maar MijnKPN toont te hoge kosten

  • 24 June 2019
  • 6 reacties
  • 124 keer bekeken

KPN via bestelnr.652539 ben ik op 21-05-2919 n abonnement van 14 euro aangegaan. Telfort stop dus ik nam met jorting dit abonnement. Nu lees ik op mijn kpn dat ik 19 euro moet betalen?
Los dit op om n goed contact te houden....

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 25 June 2019, 15:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Ripoots, welkom! Wat leuk dat je overgestapt bent naar KPN! Kan het kloppen dat je je nog niet aangemeld hebt voor KPN Compleet? Daarmee kan je namelijk 5 euro korting per mobiel abonnement krijgen. Mocht je dit nog niet gedaan hebben, doe je dat dan alsnog? Als je er van overtuigd bent dat alles goed staat en dat deze 19 euro niet klopt, vul dan even je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s). Dan kijk ik het voor je na!
***

Admin: contracten verwijderd i.v.m. privacy
In mijnkpn staat n abonnement van 19 €per maand. Ik wil dit gecorrigeert hebben aub
Hallo @Ripoots , heb je gedaan wat @Marcia_ van je gevraagd heeft, dan kan zij weer reageren.
En haal s.v.p. die contracten weg i.v.m. privacy.
Dat kan door rechts-onderin dat topic op de 3 … te klikken en dan op bewerk en dan die bijlagen weghalen door op het rode X te klikken.
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt voor het aanvullen van je gegevens! Ik zie dat je inderdaad nog niet geregistreerd bent voor KPN Compleet. Je kunt dit via MijnXS4ALL zelf regelen. Wanneer je dat gedaan hebt, word je daadwerkelijk Compleet en krijg je 5 euro korting per maand. Je krijgt hier ook een bevestiging van.

Let op: in MijnKPN blijft je abonnement op 19 euro staan. Daar worden de prijzen namelijk zonder kortingen getoond. Wel komt er dan te staan dat je Compleet bent en welke voordelen je krijgt. Daar zul je dan de 5 euro korting moeten zien.

Mocht je nog vragen hebben, laat je het me dan weten?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat alles in orde is. Je weet ons te vinden als er nog vragen zijn!