Beantwoord

abonnement afgesloten, betaling voldaan

  • 10 January 2020
  • 7 reacties
  • 1359 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik kwam er gisteren achter dat de betalingen van mijn telefoon niet goed liepen doordat ik ben afgesloten. 

Nu heb ik keurig betaald maar heb nog steeds geen toegang tot het netwerk. Ik kan hier dus ook niet over bellen.

Als ik nu de optie in mijnkpn kies om te betalen staat er dat er nog 630 euro open staat terwijl dit in werkelijkheid nog maar 374 was. 

Hoe kan ik dit oplossen?

Bij voorbaat dank!

 

Chris

 

icon

Beste antwoord door Nadia 10 January 2020, 15:45

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Cdev1312 

In deze situatie kan je het beste direct contact opnemen met de afd. Collections. Alleen die afdeling kan samen met jou uitzoeken hoe het er nu voorstaat.

Bel daarvoor met KPN op 0800 0402 en vraag naar collections.

De afdeling is alleen telefonisch bereikbaar op werkdagen (ma-vr) van 08:30 - 17:30.

Hoe ga ik dat doen als ik niet kan bellen doordat mijn abbonement is afgesloten?

Reputatie 7
Badge +21

Even een telefoon lenen? Het is een 0800 nummer, dus geen kosten.

Hoe ga ik dat doen als ik niet kan bellen doordat mijn abbonement is afgesloten?

Waarom denk je dat jij anderen kunt bellen? Er zijn meerdere telefoons op de wereld.
Volgens mij kun je de KS via nummer 1200 ook in jouw situatie nog bellen. 1200 = 0800-0402.

En anders vraag je iemand even of je de telefoon mag gebruiken. Het nummer voor KPN is gratis.

Reputatie 7

Hallo @Cdev1312, welkom op het KPN forum. Heel vervelend dat de maandelijkse betaling niet vlekkeloos is verlopen. 

Nu heb ik keurig betaald maar heb nog steeds geen toegang tot het netwerk. Ik kan hier dus ook niet over bellen.

Heb je de openstaande factuur overgemaakt door middel van een bankafschrijving? Dan neemt de verwerking van je betaalverzoek enkele dagen in beslag. Nadat de betaling is verwerkt, wordt je aansluiting weer actief. 

Via de online pagina:  betalen na blokkade, kun je de openstaande facturen snel en veilig via iDEAL. Je wordt dan binnen 2 uren weer aangesloten. Met de MijnKPN app of in MijnKPN kun je zien of de betaling verwerkt is. 
 

Reputatie 7

Hey Chris, heb je bovenstaande berichten nog gelezen? Ik was benieuwd of je alweer bent aangesloten. Als je nog vragen hebt, laat het weten. We helpen je graag :)

Reputatie 7

Hi @Cdev1312, helaas geen reactie meer van je gehad. Ik sluit je topic, ik ga er vanuit dat je vragen zijn beantwoord en dat je verbinding weer is aangesloten. Mochten er nog wel vragen zijn. Laat het me weten! :) 

Reageer