Beantwoord

Abonnement niet aangesloten

  • 16 October 2020
  • 2 reacties
  • 20 keer bekeken

Ik ben al een week aan het bellen en elke keer word ik door verbonden en word er gezegd ja je ben dan en dan aangesloten nu zijn we al een week verder en ben ik nog steeds niet aangesloten echt hoe komen mensen in de problemen zo dus had wel meer verwacht van KPN als provider maar echt slordig dit en ga zeker een advocaat erop zetten

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 22 October 2020, 21:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Ricardo, welkom hier. 

Wat is er precies aan de hand? Het gaat zo te zien om een 06-abonnement. Zou je dit willen toelichten? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Dan kijk ik graag met je mee. :relaxed:

Reputatie 7
Badge +24

@Ricardo86 , ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â