Beantwoord

Abonnement ongewenst verlengt zonder medeweten

  • 16 February 2019
  • 28 reacties
  • 513 keer bekeken

Geachte KPN,

Vandaag kwam ik erachter dat het mobiele abonnement na een telefoongesprek met een kpn medewerker verlengt is met 2 jaar.

Het gesprek was +/- 4 maanden geleden waarin de dame mij vroeg of ik een hogere databundel wilde hebben.
Hiermee ben ik akkoord gegaan.
Uit de website informatie blijkt dat het verhogen van een databundel geen verlenging met zich meeneemt.
Ik had en heb ook niet de intentie om het abonnement te verlengen.

Ik krijg het idee dat mij ongewild een verlenging is verkocht zonder te weten dat het om een verlenging gaat.

Ik wil van deze ongewenste verlenging af, ik geef hier geen akkoord voor.
Hoe kunt u dit ongedaan maken, wat is hiervoor nodig?

Mvg,
N. Noordermeer
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 25 February 2019, 10:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

28 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Nog een tip 😉

Stel dat je er echt niet uit komt kan je altijd nog naar de geschillencommissie stappen, indien je in het gelijk gesteld wordt kost het niks. Als je verliest kost het eenmalig 50 euro.

Persoonlijk zou ik dit alleen adviseren als je er samen met KPN niet uit komt en 100% er van overtuigd bent dat je in je gelijk staat.

Hier een linkje:
https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/telecommunicatiediensten/

Nogmaals, dit is een last resort optie en ik raad hem absoluut af als je er samen met KPN uit kan komen 😉
Reputatie 7
Badge +30
Inmiddels zie ik dat de looptijd teruggedraaid is, omdat het inderdaad geen verlening maar een verhoging betrof. Fijn dat we er uiteindelijk toch uitgekomen zijn 🙂.
Jammer dat ik er zoveel moeite heb voor moeten doen, fijn dat we er uiteindelijk toch uitgekomen zijn.
M.v.g. Nico Noordermeer