Beantwoord

Abonnement opzeggen, geen contact via e-mail?

  • 12 March 2019
  • 5 reacties
  • 124 keer bekeken

Badge
Doordat ik vanwege miscommunicatie met Telfort, geen abonnement op de KPN kon nemen, heb ik diverse malen de KPN gemaild en gebeld. Hen duidelijk gemaakt dat het abonnement niet door kan gaan. Maar een antwoord op mijn mails krijg ik niet. Nee wel herinneringen dat ik de simcard, die ik al lang heb teruggestuurd, nog niet in gebruik heb genomen. Ik krijg geen bevestiging dat mijn abonnement op de KPN niet doorgaat. Straks krijg ik nog een rekening voor een abonnement dat ik niet gebruik. Wat is dit voor vreemde klantenbinding?
icon

Beste antwoord door Susan_ 17 March 2019, 09:28

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Viking2019, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Helaas is KPN niet meer per e-mail bereikbaar, deze mails worden vaak niet meer gelezen en/of beantwoord. Wanneer je telefonisch contact met ons legt, zou je wel gewoon antwoord moeten krijgen hierop en zou het opgezegd moeten kunnen worden. Dit wel, indien je binnen de 14 dagen opzegtermijn zit. Ik kijk graag mee hoe het precies in elkaar steekt, en of alles opgezegd is of dat er nog iets loopt. Zou je hiervoor jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en 06-nummer? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan help ik je graag snel verder.

Wil je liever telefonisch contact alsnog, bel dan even met 0800-0402. Zij zouden het ook moeten kunnen inzien en je van antwoord moeten kunnen voorzien. Bij het inspreken van je probleem zeg je dan bijvoorbeeld 'opzeggen'. Je komt dan bij de juiste afdeling terecht!
Badge
Heb al drie keer gebeld met dat 0800 nummer, heb daar geen bevestiging van gekregen. Dus de e-mails die ik van de KPN krijg gaan gewoon door. Heb trouwens mijn profiel aangepast .
Reputatie 7
Badge +21
@Viking2019, bedankt voor je gegevens. Ik zie inderdaad nog een mobiele order, die in de wacht staat. Zoals het nu lijkt is nummerbehoud geannuleerd maar gaat het nieuwe abonnement straks wel in! Helaas kan en mag ik geen orders annuleren, dus ik moet echt aanraden om met 0800-0402 te bellen en om te vragen om doorverbonden te worden of gebruik te maken van onze LiveChat functie indien je bellen niet fijn meer vindt. Want wat gebeurt er op het moment dat je belt met dat nummer? Krijg je wel iemand te spreken, of helemaal niet?
Badge
Hoor net van Mikel Kieft KPN medewerker die ik direct aan de telefoon kreeg en die zeer duidelijk was, dat indien ik geen cent heb overgemaakt (ter bevestiging van het abonnement) het abonnement niet doorgaat. Ik moest u zeggen dat het hier om een smart delivery ging. De simkaart zou geactiveerd worden door het overmaken van die ene cent. Gek dat niemand mij dat aan de telefoon verteld heeft. Ik weet niet of u ook kritiek op de servicedesk van de KPN kunt doorgeven want als de eerste medewerker (ene Bart) duidelijker was geweest en ons deze informatie had gegeven dan waren wij beter geinformeerd en had u en de andere collega's de handen vrij gehad om weer andere problemen op te lossen. Dit soort onduidelijkheid kost de KPN en uiteindelijk de klant geld. Maar hopen dat het nu is opgelost. We schijnen binnenkort een mail te krijgen met daarin de annulering van ons abonnement.
Reputatie 7
Badge +21
@Viking2019, ah kijk smart delivery! Dat klopt inderdaad. Ik kan zeker feedback doorgeven, alleen is het handig dat ik weet op welke dag je hiermee gesproken hebt 🙂 Anders wordt het een lange zoektocht! Als ik kijk naar de order, dan is deze inmiddels inderdaad geannuleerd en hier heb je ook de mail al van ontvangen. Fijn dat het alsnog gelukt is!

Reageer