Vraag

abonnement opzegging

  • 14 October 2020
  • 7 reacties
  • 53 keer bekeken

Wat moet ik doen, ik heb mijn abonnementen half augustus opgezegd, alles via de website ivm verhuizing naar het buitenland. Een bevestigende email gehad voor het opzeggen maar ik krijg nog steeds rekeningen binnen, weliswaar alleen abonnementskosten voor mijn mobile telefoons (3 stuks) die allang niet meer in gebruik zijn en ook via de officiële weg zijn afgemeld. Nu boek ik de automatische incasso terug, maar heb natuurlijk geen zin om dit te blijven controleren. Hoop antwoord te krijgen, want ik vind het verspilde tijd om hier nu nog mee bezig te moeten zijn. Marieke

 


7 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @mariekeladrak, welkom op het KPN Forum! Goed dat je even aan de bel trekt. Ik begrijp uit je bericht dat je de abonnementen hebt opgezegd maar je ontvangt nog steeds facturen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Bij een opzegging is het vaak nodig om telefonisch contact te hebben met iemand van de afdeling opzeggingen. Via deze weg kan ik het dus helaas niet voor je regelen, maar een telefoontje naar één van mijn collega's zou genoeg moeten zijn. Ze zijn te bereiken op 0800-0402.

 

Ik hoop dat je hiermee verder kunt!

Dag Loes, 

Helaas ben ik niet geholpen met dit antwoord. Ik woon op Aruba en heb al geprobeerd te bellen met dit nummer maar dat gaat niet vanuit hier, los van het feit dat ik door de weeks ook werk en niet in staat ben om in de ochtend te bellen en er een tijdsverschil is van 6 uur. 

Het is ontzettend frustrerend dat er geen direct contact te krijgen is met KPN, maar de aanmaningen ondertussen wel binnenkomen. Ik heb al 3 emails gestuurd naar verschillende adressen van de kpn en hoop hier een reactie op te gaan krijgen, tot zover nog niet (4 dagen). Mijn vader is ook al een paar keer naar een kpn winkel geweest, maar kpn mag hem niet names mij helpen, dit moet blijkbaar persoonlijk wat niet gaat.

Misschien hebt u nog andere suggesties.

 

Met vriendelijke groet,

Marieke

Reputatie 4
Badge +6

@mariekeladrak Ohhh, dan wordt het inderdaad een lastig verhaal om ons telefonisch te bereiken. Ik lees dat je al een aantal mails gestuurd hebt, helaas zijn wij via mail niet te bereiken. Wat ik nog zou kunnen bedenken als alternatief is om een chat te starten met een collega. Je kunt dan als het goed is doorgestuurd worden naar de afdeling opzeggingen. Start een chat en klik op ‘andere producten’ klik vervolgens op ‘ik heb een andere vraag of wil graag contact’ als je dan een stukje naar beneden scrollt kun je klikken op ‘naar de chat’. Hopelijk gaat dit lukken! 

Ik heb nogmaals de chat geprobeerd, heb nu wel met een medewerker kunnen chatten die mij vervolgens doorverwees en weg was de chat. Ik stuur de conversatie door. 

 

Kortom, nog geen resultaat!

Zie hier het eind van de conversatie, ik krijg ondertussen ook geen contact meer. Snapt u hoe frustrerend het is geworden? Zoveel tijd en energie dat dit kost.

 

Reputatie 4
Badge +6

Bedankt voor de toelichting @mariekeladrak. Jammer dat de collega je via chat niet verder heeft kunnen helpen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik kijken of ik het een en ander kan inzien. 

Reputatie 4
Badge +6

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer