Beantwoord

Abonnement stopzetten op specifieke datum

  • 27 August 2019
  • 4 reacties
  • 115 keer bekeken

Goedenavond,

mijn abonnement loopt tot 18 nov. Graag wil ik het na de 17 de van november stopzetten, omdat ik een goedkope abonnement heb gevonden met gratis toestel. Hoe kan ik mijn abonnement op tijd stopzetten?

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze
icon

Beste antwoord door PeterG 28 August 2019, 11:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

@Surijava
Je wilt je nummer niet behouden?
Zeg dan je abonnement op 1 maand (of langer) voordat je het wilt stoppen. Dit i.v.m. de maand opzegtermijn.
Dus als je uiterlijk 18 oktober opzegt zal het per 18 september beëindigd worden.

Opzeggen kan v.a. 4 maanden voor de einddatum.
Waar kan ik aangeven dat ik mijn abonnement wilt stopzetten?
Daarvoor kun je bv de klantenservice bellen via 1200 (met je mobiel) of 0800-0402 met iedere NL telefoonaansluiting.

Wil je alle info omtrent opzeggen nalezen dan kan je dat hier doen:
https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Surijava, welkom bij ons op het forum.

Ik lees dat je alle informatie al hebt gekregen, fijn. Houd inderdaad rekening met je opzegtermijn van 1 maand, dus niet later dan 1 maand voor de opzegdatum even contact opnemen met 1200 vanaf je mobiele telefoon. Dan krijg je ook gelijk een bevestiging van de opzegging en weet je dat alles goed gaat.

Nog voor de zekerheid: dit doe je alleen wanneer je je huidige nummer niet wilt behouden. Anders dien je je nieuwe provider de opzegging te laten verzorgen.

Weet je zo voldoende?