Beantwoord

Abonnement verlengd, maar nu blijkt mijn toestel niet leverbaar is

  • 8 January 2020
  • 4 reacties
  • 93 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Goedendag.

Ik kreeg zojuist een mailtje dat mijn bestelling werd geannuleerd vanwege het niet leverbaar zijn van mijn gewenste toestel. (Nokia 9 Pureview) Betekend dit nu dat ik alleen een ander toestel moet gaan uitzoeken. Of is mijn complete bestelling geannuleerd en dus ook mijn abbonementsverlenging?

De bestelling heb ik 27 december geplaatst in de KPN winkel in Apeldoorn. Ik heb toen ook gelijk een Kinder Simkaart besteld voor mijn dochter. Nu zag ik vandaag ineens in mijn KPN dat de facturen allemaal zijn omgezet naar haar telefoonnummer. Ook die van bv November 2019. 

Is er meer fout gegaan tijdens het toevoegen van deze sim. Of is het gewoon een eenmalige bug en toeval?

icon

Beste antwoord door Susan_ 10 January 2020, 11:20

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @D.Prins, bedankt voor jouw bericht!

De Nokia 9 is inderdaad niet meer in ons assortiment te vinden, helaas! Dat zou betekenen dat jouw gehele order eruit is gehaald.. Wat daarmee precies mee geboeid is en hoe het zit met de Kids Sim heb ik nog niet kunnen controleren omdat ik daar geen gegevens van heb. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met beide 06-nummers, het klantnummer en het ordernummer dat je destijds in de winkel hebt ontvangen? Dan ga ik het een en ander controleren en hopelijk voor opheldering zorgen!

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

@D.Prins, ik zie helaas nog niet alle gegevens terug. Heb je hier nog vragen over en moet ik nog iets uitzoeken? Dan hoor ik het graag!

Reputatie 3
Badge +1

Van het toestel is opgelost. ik kreeg drie dagen later een annulering binnen van de bestelling. Heb inmiddels een nieuw abonnement afgesloten met een ander toestel.

Reputatie 7
Badge +21

@D.Prins, bedankt voor je terugkoppeling alsnog! Fijn om te horen dat het, uiteindelijk, toch is opgelost. Hopelijk ben je ook tevreden met dit nieuwe toestel! :slight_smile:

Reageer