Beantwoord

Abonnement verlengd, wanneer gaat dit in?

  • 19 May 2020
  • 7 reacties
  • 1372 keer bekeken

Ik heb mijn abbonement verlengt. Wanneer gaat deze in?

icon

Beste antwoord door Chrizziey 19 May 2020, 10:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Janbouw99,

Leuk dat verlengd hebt. Je nieuwe abonnement gaat altijd pas in op het moment dat je oude contract afgelopen is. Stel je contract verloopt op 1 september, dan mag je op 1 mei verlengen(4 maanden v.t.v.) en dan gaat je nieuwe verlengde contract in op 1 of 2 september. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Janbouw99, welkom! Ben je geholpen met het antwoord van Chris? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 

Is er een manier om dit abbonement nu al te laten ingaan?

Reputatie 7
Badge +30

Helaas niet, @Janbouw99. Jouw contract loopt nog tot een bepaalde datum. Binnen die termijn kan je niet over naar het nieuwe abonnement. Je kunt wel eventueel extra bundels bijkopen, via MijnKPN, als je nu bijvoorbeeld te weinig internet hebt. 

Kan ik ook het oude abbonnement niet afkopen?

Reputatie 7
Badge +16

@Janbouw99, waarom zou je dat willen? Je betaald alles dan in één keer af en daarnaast betaal je ook administratiekosten/afkoopsom voor het eerder verbreken van het contract. 

Daarnaast is je contract dan niet verlengbaar, maar wordt je weer klant, met de aansluitkosten die er bij komen kijken.

Reputatie 7
Badge +30

Kan ik ook het oude abbonnement niet afkopen?

Nee, helaas niet. Maar ik ben ook benieuwd naar waarom je dat zou willen? Kunnen we iets voor je betekenen/met je meedenken?