Beantwoord

abonnement wijzigen

  • 17 October 2020
  • 1 reactie
  • 96 keer bekeken

Ik wil een ander abonnement maar hoe doe ik dit ? 
 

mvg Ricardo 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 23 October 2020, 11:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @Ricardoslob. Als je buiten contract bent met je mobiele abonnement kun je gaan verlengen. Zit je nog binnen je contract, dan kun je het abonnement aanpassen via MijnKPN

Hoe werkt het?

  1. Ga naar MijnKPN en klik op "Producten"
  2. Selecteer het mobiele abonnement dat je wilt wijzigen
    (Staat je KPN product hier niet bij? Koppel dan je mobiele abonnement aan jouw KPN ID en doorloop opnieuw dit stappenplan)
  3. Pas aan naar het gewenste abonnement
  4. De 1e dag van de volgende maand gaat de wijziging in

Een abonnement kan je één keer per maand kosteloos verhogen of terugzetten naar het abonnement wat je hebt afgesloten.