Hallo, ik ben Sip.
Ik heb vorige week een iPhone 12 in bestelling gedaan. Alle velden ingevuld en betaling direct geregeld via iDeal. Dan kom ik erachter dat ik een verkeerde route heb gevolgd. Ik heb al jaren sim-only dus had voor verlenging moeten kiezen. Dan maar even bellen om zeker mn 06 te behouden en de nieuwe aanvraag te annuleren. Dame stond me prima en netjes te woord maar advies om maar aan de deur te weigeren, dan wordt het abonnement vervallen. Ik zie het al helemaal gebeuren, na weigeren van de levering ook mn huidige 06 weg. Ik kon dus niet geholpen worden. Was erg stroef allemaal, dus morgen maar naar de KPN winkel. Vooropgesteld dat ik de onjuiste route heb gevolgd ben ik toch van mening dat dit geen service is. Meneer: “raar dat u via iDeal kon betalen, is een pré-order en dat moet niet kunnen. Ik zie dat u de betaling al heeft gedaan.” Ik zeg: "Alles wat ik heb ingevuld en nodig voor de bestelling, is op de KPN site gevraagd!”
Dus annuleler m’n bestelling en stort het bedrag even terug alstublieft.
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineel