Beantwoord

Aparte factuur per mobiel nummer

  • 12 February 2020
  • 4 reacties
  • 264 keer bekeken

Badge

Op dit moment ontvang ik een factuur voor KPN mobiel waar zowel mijn eigen abonnements- en toestelkosten op staan alsook de abonnementskosten van mijn dochter. Haar abonnement hebben we later bij ons contract afgesloten.

Omdat ik mijn eigen abonnementskosten bij mijn werkgever mag declareren zou ikĀ aparte facturen willen ontvangen. Bestaat die mogelijkheid?

Groeten Hans

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 16 February 2020, 18:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Hans1968Ā , dan zou je het nummer van je dochter op haar eigen contract kunnen zetten, kan ze het meteen zelf betalen, 2 vliegen in 1 klap.

Ā 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Hans1968, welkom terug! Het klopt helemaal wat JanD zegt. Met een contractovername kan je het mobiele nummer van je dochter onder haar eigen naar zetten. Zij krijgt dan een eigen factuur, waar jullie natuurlijk zelf de keuze kunnen maken wie deze betaalt. Er zijn twee voorwaarden: ze mag geen Kids Sim hebben Ć©n ze moet 18 jaar of ouder zijn. Mocht je aan Ć©Ć©n van deze voorwaarden niet voldoen, kan je er wellicht voor kiezen om haar nummer op naam van je partner te zetten, als deze optie er is. Dan heb jij alsnog een eigen factuur.Ā 

Badge

Da k je wel voor de reacties.

Ze is helaas nog geen 18, dus danĀ Ā is de optie om haar op het contract van mijn vrouw te zetten de enige optie.

Bedankt voor de info!

Groet, Hans

Reputatie 7
Badge +30

Graag gedaan!Ā