Beantwoord

Automatisch incasso instellen

  • 6 May 2019
  • 4 reacties
  • 1621 keer bekeken

Het lukt mij niet om via MijnKPN een automatisch incasso in te stellen. Al mijn persoonlijke gegevens en bankrekening zijn juist, maar als ik gebruik maak van menu's om een automatisch incasso in te stellen, dan krijg ik alleen maar adviezen die leiden tot van het ene kastje naar de muur tot het andere.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 7 May 2019, 12:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @Davelux . Wat vervelend dat het niet wil lukken. Ik help je graag verder. :-)
Wat probeer je precies te doen? Heb je een mobiel abonnement bij KPN? Dan is het regel dat je via automatische incasso betaald. Vaak kan het ook niet anders. Kun je me meer informatie geven? Dan kan ik je beter helpen.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je zo voldoende weet. Zo niet, laat het weten en ik help je verder!
Ik heb mijn rekening geblokkeerd voor periodieke betalingen aan KPN omdat hierdoor dingen misgaan. Vervolgens ben ik naar de KPN winkel gegaan om te vragen voor automatisch incasso. Volgens de gegevens die KPN over mij heeft sta ik al geregistreerd als automatisch incasso en zou mijn rekening dus automatisch moeten worden afgeschreven. Ik ga woensdag aanstaande 15 mei op vakantie naar familie in Indonesië en kom 16 juni weer terug in Nederland. Ik hoop dan ook dat de factuur over mei die begin juni betaald moet worden dan ook automatisch wordt afgeschreven. Niet dat ik per mail bericht krijg dat automatisch incasso is mislukt en dat ik binnen 3 dagen moet betalen of anders een boete krijg.
Hoi @Davelux . Hoe ging dat in het verleden? Of ben je pas sinds kort bij ons? Ik kan helaas moeilijk voorspellen hoe dit gaat. Vaak is een blokkade die je zelf hebt ingesteld leidend. Daar kunnen wij dan weinig aan doen. Ik zou als ik jou was ook even contact zoeken met je bank, om het zeker te weten. Je wilt niet voor verrassingen komen te staan!
Ik wil je sowieso een hele fijne tijd in Indonesië wensen!