Beantwoord

Bereik nieuwbouw Harderwijk

  • 8 June 2019
  • 2 reacties
  • 74 keer bekeken

Hallo KPN,

Wanneer worden er nieuwe masten geplaatst voor het nieuwe gedeelte van Harderwijk drielanden te dekken? Ik woon zinskort in een nieuwbouwwijk en heb binnen 1streepje 3g en buiten 2 streepjes 3g. Mijn zakelijke toestel met Vodafone heeft gewoon vol bereik 4g.

Admin: Bericht afgesplitst van Zeer slecht mobiel bereik in nieuwbouwhuis
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 14 June 2019, 17:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Lenoils, welkom op het forum! Jammer te horen dat je bereik niet optimaal is. Als ik hier kijk naar het gebied in het algemeen op de dekkingskaart, dan zou 4G geen probleem moeten zijn. Kun je eens jouw simkaart testen in je zakelijke toestel, en de zakelijke sim in je privétoestel? Als je dan met je zakelijke toestel issues hebt, dan kan het inderdaad aan ons of simkaart liggen. Als het probleem bij je privétoetstel blijft, ook met de Vodafone sim, dan zit het probleem in je toestel. Vul daarnaast je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan kan ik specifieker kijken naar je dekking.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt nog niet weer gereageerd Lenoils. Ik ga ervan uit dat het probleem is verholpen. Zo niet, voer de kruistest uit zoals ik hierboven beschreef en laat de resultaten weten.