Beantwoord

bestelling mobiel met abonnement

  • 2 October 2020
  • 17 reacties
  • 158 keer bekeken

Vorige week vrijdag bestelling gedaan. De telefoon met Ideal betaald. Zaterdag komt bezorger wil hebben dat ik de telefoon betaal ik zeg heb ik betaald. Gebeld met kpn men zegt maak nieuwe afspraak en vermeld dat je betaald hebt. Zondag weer bezorger geweest en wil weer geld zien.  Weer gebeld met kpn. Ja ja was allemaal moeilijk. Maar zou deze week terug bellen is niet gebeurd. Maandag nog mijn betalingsbewijs via contact formulier verzonden. Dat mocht niet helpen want de bestelling is nu geannuleerd en weer gebeld moest maar opnieuw een bestelling doen dan zou het goed komen. Nu geen telefoon geen mooi abb met dubbele data. Ik ben dus zeer teleurgesteld in de service. Nu nig afwachten dat mijn geld terug gestort wordt. 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 21 October 2020, 11:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Vul je profiel aan met alle relevante gegevens en een medewerker zal binnen enkele dagen op jou bericht reageren. Wat een vervelend verhaal om te horen.

Profiel net aangevuld 

Super. Ga je eventueel nog voor een verlenging of wil je alleen weten wanneer het geld wordt teruggestort?

Ik had nummer behoud gedaan ik heb nu Simyo. Ik had liever gezien dat dat het abb met bestelde telefoon geleverd werd alsnog. Maar volgens een medewerker van u kon dit niet meer. Groetjes 

Prima, afwachten op een reactie met een indicatie waarop het geld retour gestort zal worden.

Ok

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Louis N 

Welkom op het Forum. Sorry dat je wat langer hebt moeten wachten op antwoord van een moderator. Ik ga je helpen!

Wat vervelend om te horen dat het zo mis ging bij de bestelling van jouw nieuwe mobiel. Dan is de beste optie inderdaad de bestelling annuleren en het opnieuw proberen. Ik begrijp dat de bestelling inmiddels al wel is geannuleerd en dat je niet de behoefte hebt om het abonnement opnieuw aan te vragen. Klopt dit?

Bedankt dat je alvast je profiel hebt aangevuld. Je kan het geld zo snel mogelijk op jouw rekening terug verwachten, is dit inmiddels al gebeurt? Zo niet ga ik voor je uitzoeken wanneer je dit precies kunt verwachten. 

Helaas hetzelfde abb bestaat niet meer 10 +10 gig. Wel nu 15 gb. Dus wacht ik nu dat ik mijn geld terug heb en dan wacht ik wel op de volgende aanbieding misschien dan wel meer geluk. Want dit was geen klanten binder hoe het is afgehandeld. Maar ja volgende keer beter.  

Nu 10 dagen verder nog geen geld terug??

Reputatie 7
Badge +30

Ai, vervelend dat de terugbetaling nog niet is gebeurd, @Louis N! Dank voor het invullen van  je profiel. Daarmee zie ik dat de annulering netjes op 30-09 is voltooid. Dus dat is in ieder geval in orde. Ik zie alleen niet direct iets terug over het toestel. Dus daar ga ik achteraan. Zou je dan nog, ter bevestiging, kunnen aangeven welk toestel je had besteld? Vul verder op je forumprofiel nog even het bestelnummer in, en het rekeningnummer waarmee je betaald hebt. Dat mag bij ‘persoonlijke opmerking’. Dan gaan we zorgen dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt.

Ik heb het profiel aangevuld. Als je wil kan ik je een afbeelding van mijn Ideal betaling sturen. Daar staan ook alle gegevens op die je nodig hebt

Reputatie 7
Badge +30

Ja, doe inderdaad maar even, @Louis N. Want ik zie de terugbetaling niet terug in het systeem, dus dit moet door een achterliggende afdeling uitgezocht worden. Je krijgt een privébericht van me met een e-mailadres. Daar mag je het heensturen.  Voor de zekerheid nog even: je hebt online besteld, toch, niet in de winkel? 

Ik heb online besteld 

 

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, Louis. Ik heb de mail inmiddels ook binnen, dus ik ga er mee aan de slag. Ik kom er na het weekend weer bij je op terug.

Reputatie 7
Badge +30

Hier ben ik weer, @Louis N! Heeft even geduurd, maar ik heb duidelijkheid nu. De terugbetaling is op de 18e door ons uitgevoerd. Afhankelijk van onze bank en jouw bank kan het dan een aantal werkdagen duren voor het op je rekening staat. Maar, het zou in ieder geval deze week bij je binnen moeten komen. 

Ik heb het geld ontvangen. Bedankt

Reputatie 7
Badge +30

Mooi zo! Goed om te horen :)