Beantwoord

Bestelling niet van mij

  • 22 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik kreeg ee  Email van een bestelling die niet van afkomstig is 

Wat kan ik nu het beste doen

Groet S.R

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 22 oktober 2019, 19:38

Goedenavond @StefanReuv, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Dat is niet de bedoeling! In de mail, staan daar jouw gegevens ook in? Of gegevens van een andere klant die een bestelling heeft geplaatst? Indien het om jouw gegevens gaat wil ik aanraden om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via 0800-0402 zodat ze het kunnen annuleren en het een en ander kunnen uitzoeken!

Indien het om andere klantgegevens gaat kan het zijn dat er een verkeerd e-mailadres is opgegeven. De klant die de bestelling heeft geplaatst zal vanzelf zien dat hij/zij geen bevestiging heeft ontvangen en neemt hierover contact met ons op. Dan kunnen we dit aanpassen. Je mag het mailtje dan verwijderen. Ook hiervoor mag je trouwens even bellen indien je dat graag wil.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @StefanReuv, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Dat is niet de bedoeling! In de mail, staan daar jouw gegevens ook in? Of gegevens van een andere klant die een bestelling heeft geplaatst? Indien het om jouw gegevens gaat wil ik aanraden om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via 0800-0402 zodat ze het kunnen annuleren en het een en ander kunnen uitzoeken!

Indien het om andere klantgegevens gaat kan het zijn dat er een verkeerd e-mailadres is opgegeven. De klant die de bestelling heeft geplaatst zal vanzelf zien dat hij/zij geen bevestiging heeft ontvangen en neemt hierover contact met ons op. Dan kunnen we dit aanpassen. Je mag het mailtje dan verwijderen. Ook hiervoor mag je trouwens even bellen indien je dat graag wil.

Goedenavond@StefanReuv, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Dat is niet de bedoeling! In de mail, staan daar jouw gegevens ook in? Of gegevens van een andere klant die een bestelling heeft geplaatst? Indien het om jouw gegevens gaat wil ik aanraden om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via 0800-0402 zodat ze het kunnen annuleren en het een en ander kunnen uitzoeken!

Indien het om andere klantgegevens gaat kan het zijn dat er een verkeerd e-mailadres is opgegeven. De klant die de bestelling heeft geplaatst zal vanzelf zien dat hij/zij geen bevestiging heeft ontvangen en neemt hierover contact met ons op. Dan kunnen we dit aanpassen. Je mag het mailtje dan verwijderen. Ook hiervoor mag je trouwens even bellen indien je dat graag wil.

Gegevens van een andere klant

Het zijn niet mijn eigen gegevens

 

Reputatie 7
Badge +20

@StefanReuv, oke dat is in ieder geval fijn! Heb je al contact met ons gehad hierover? Het e-mailadres moet dan even aangepast worden bij de klant.

Reputatie 6
Badge +10

Datalek :open_mouth:

Reputatie 7
Badge +19

Datalek :open_mouth:

Waar??? :astonished::fearful:

Reageer