Beantwoord

Betaling uitstellen

  • 9 December 2019
  • 2 reacties
  • 67 keer bekeken

Beste kpn ik heb met jullie week geleden gebeld met de vraag of dat ik één betalingsregeling kan aantreffen met jullie antwoord daarop was nee, en nu krijg ik een mail met gezegde als je niet betaald word je account geblokkerd en je kan geen betalingsregeling meer aantreffen wat nu ? 
 

ik wil een betalingsregeling maken met jullie.

 

gr 

 

sadjad 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 9 December 2019, 13:46

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Helle12. Als je een betaling wil uitstellen dat kan je dit zelf aanvragen op deze pagina. Je kan ook bellen met onze klantenservice (0800 0402). Zij hebben de mogelijkheid om jou door te verbinden met de financiële afdeling, zij kunnen voor jou uitzoeken of het mogelijk is om het openstaande bedrag uit te stellen. 

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer